Hakkımda

Fotoğrafım
47 yaşındayım. Her zaman böyle tombik değildim. Şişman kelimesini sevmiyorum. Çok itici geliyor. Tombik çok daha sevimli:)) Bu blogu, benim gibi tombik kadınların da modayı takip edebileceğini, hayattan çok keyif alabileceğini, modanın sadece 0 bedenden ibaret olmadığını göstermek için açtım. İstiyorum ki, bu blog, benim gibi kendini seven, gülmeyi seven, eğlenceli, keyifli kadınların paylaşım alanı olsun. Haydi başlayalım o zaman:))

Bu Blogda Ara

4 Ocak 2013 Cuma

Yasaklanan Zayıflama İlaçları

Hep güzellik, moda ve trendlerden bahsetmeyeceğiz bu blogda. Bugün size dünyada yasaklanan zayıflama ilaçlarının listesini vereceğim. Ama önce zayıflama ilaçları hakkında biraz bilgi vermeye çalışayım.

Şunun üzerine ısrarla basarak söylüyorum ki bitkisel demek tamamen doğal ya da zararsız demek değil. Bu şekilde pazarlanan birçok zayıflama ilacının sayılamayacak kadar yan etkisi mevcut. Ülkemizde bu tür ilaçlara Tarım Bakanlığı onay veriyor. Ancak, Tarım Bakanlığının ruhsat verdiği maddeler aslında gıda takviyesi. İlaç olarak asla kullanılamaz ve bu amaçla reklamları da yapılamaz.

Sağlık Bakanlığının defalarca yasaklamasına rağmen "gıda takviyesi" adı altında Tarım Bakanlığından izin alınarak ithal edilen bazı ürünler, yakından tanıdığımız, sözüne güvendiğimiz bazı ünlüler tarafından içerikleri bilinmeden reklamı yapılıyor.

Üstelik bazı firmalar, defalarca cezaya çarptırılmalarına rağmen, reklamlarında "Sağlık ve Tarım Bakanlığı onaylıdır" diye yalan söylüyor. Artık, hem Sağlık Bakanlığı hem de Tarım Bakanlığı, web sitelerinde yasaklı, sakıncalı ilaçların listesini yayınlıyor.

Kolay yoldan zayıflamak hepimizin hayali. Ben de, kendimi çok sıkıntıya sokmadan, spor yapmadan zayıflamayı çok isterim. Ama sevgili dostlar, biraz irade göstermeden, kendimizi yormadan, enerji harcamadan, en önemlisi doktora gitmeden zayıflanmıyor. Zayıflansa da kilolar fazlasıyla geri geliyor.

Nasıl zayıflayacaksanız zayıflayın, ama öncesinde mutlaka bir doktora danışın.

Özellikle, kalp hastaları, şeker hastaları, yüksek tansiyon hastaları, bırakın zayıflama ilaçlarını, herhangi bir diyet listesini bile doktora danışmadan uygulamamalı.

3 yıl öncesine kadar troid ile ilgili bir sorunum olduğunu bilmiyordum. Tamamen tesadüfi yapılan tahliller neticesinde hashimoto denilen bir rahatsızlığım olduğunu öğrendim. Özellikle benim gibi troid rahatsızlığı olanlar için bu zayıflama ilaçları, bildiğiniz zehir yerine geçiyor. Troid, sinsi bir rahatsızlık olduğundan kendinizi çok sağlıklı zannedip kullanırsanız, zayıflayayım derken sağlığınızı tamamen kaybedebilirsiniz.

Gelelim dünyada yasaklanan zayıflama ilaçlarının listesine. Bu konudaki kaynağımın Kanal D'de yayınlanan Doktorum programı olduğunu da söyleyeyim.

1- 2 Day Diet
2- 3x Slimming Power
3- Japan Lingzhi 24 Hours Diet
4- 5x Imelda Perfect Slimming
5- 3 Day Diet
6- 9 Factor Diet
7- 7 Day Herbal Slim
8- 7 Diet Day/Night Formula
9- 999 Fitness Essence
10- Extrim Plus
11- GMP
12- Lida DaiDaihua
13- Miaozi Slim Capsules
14- Perfect Slim
15- Perfect Slim 5x
16- Royal Slimming Formula
17- Phyto Shape
18- Slim 3 in 1
19- ProSlim Plus
20- Slim Express 360
21- Slimtech
22- Somotrim
23- Venom Hyperdrive 3.0
24- Super Slim
25- Fatloss Slimming
26- Triple Slim
27- Zhen de Shou

Kendinizi ve bedeninizi sevin:))

Sağlıcakla kalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder