Hakkımda

Fotoğrafım
47 yaşındayım. Her zaman böyle tombik değildim. Şişman kelimesini sevmiyorum. Çok itici geliyor. Tombik çok daha sevimli:)) Bu blogu, benim gibi tombik kadınların da modayı takip edebileceğini, hayattan çok keyif alabileceğini, modanın sadece 0 bedenden ibaret olmadığını göstermek için açtım. İstiyorum ki, bu blog, benim gibi kendini seven, gülmeyi seven, eğlenceli, keyifli kadınların paylaşım alanı olsun. Haydi başlayalım o zaman:))

Bu Blogda Ara

3 Ocak 2013 Perşembe

Düğün Pastaları

Gelinlik modellerini paylaştık. Sıra geldi düğün pastasına.

Sadece görsel olarak paylaşıyorum ama, Türkiye'de bu görüntülerden harika pastalar yaratacak pek çok pasta şefi vardır diye düşünüyorum.

Her biri harika görünüyor. Umarım beğenirsiniz...





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder