Hakkımda

Fotoğrafım
47 yaşındayım. Her zaman böyle tombik değildim. Şişman kelimesini sevmiyorum. Çok itici geliyor. Tombik çok daha sevimli:)) Bu blogu, benim gibi tombik kadınların da modayı takip edebileceğini, hayattan çok keyif alabileceğini, modanın sadece 0 bedenden ibaret olmadığını göstermek için açtım. İstiyorum ki, bu blog, benim gibi kendini seven, gülmeyi seven, eğlenceli, keyifli kadınların paylaşım alanı olsun. Haydi başlayalım o zaman:))

Bu Blogda Ara

7 Ocak 2013 Pazartesi

2013 Makyaj Trendleri...

Bu yılın makyaj trendleri ne acaba diye internette minik bir araştırma yaptım.

Ağırlıklı olarak minimalist bir yaklaşımın benimsendiği 2013 makyaj trendlerinde sadelik ön planda. Bazı modacıların 2013 ilkbahar-yaz defilelerinde neredeyse 0 makyajlı mankenler podyumda.

Daha keskin makyaj yapmak isteyenler için de seçenekler mevcut tabii ki.

Aşağıda sizlerle Dolce&Gabbana, Marc Jacobs, Armani, Michael Kors gibi modacıların defilelerinden makyaj örnekleri; Gucci, Chanel, Dior, Shiseido, Kryolan gibi markaların 2013 makyaj trendleri ve renk paletlerini paylaşıyorum.

Sevgiyle kalın...

































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder