Hakkımda

Fotoğrafım
47 yaşındayım. Her zaman böyle tombik değildim. Şişman kelimesini sevmiyorum. Çok itici geliyor. Tombik çok daha sevimli:)) Bu blogu, benim gibi tombik kadınların da modayı takip edebileceğini, hayattan çok keyif alabileceğini, modanın sadece 0 bedenden ibaret olmadığını göstermek için açtım. İstiyorum ki, bu blog, benim gibi kendini seven, gülmeyi seven, eğlenceli, keyifli kadınların paylaşım alanı olsun. Haydi başlayalım o zaman:))

Bu Blogda Ara

4 Ocak 2013 Cuma

Biz tombik kadınlar için güzel bir giyim markası: Kiyonna

Güzel giyinmeyi seven, kendiyle ve bedeniyle barışık biz tombik kadınlar için bir giyim markası keşfettim geçenlerde.

Internette gezinirken rastladığım bu giyim markasının adı Kiyonna. Kiyonna, 1996 yılından beri kıvrımlı kadınlar (bu tabiri çok sevdim) için çağdaş koleksiyonlar hazırlayan Amerikalı bir giyim markası.

Dünyanın her yerinde mağazaları olmasına rağmen maalesef Türkiye'de yok. Ancak, kendi web sitesi üzerinden online alışveriş yapabiliyorsunuz.

www.kiyonna.com adresinde her türlü detay mevcut.


































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder