Hakkımda

Fotoğrafım
47 yaşındayım. Her zaman böyle tombik değildim. Şişman kelimesini sevmiyorum. Çok itici geliyor. Tombik çok daha sevimli:)) Bu blogu, benim gibi tombik kadınların da modayı takip edebileceğini, hayattan çok keyif alabileceğini, modanın sadece 0 bedenden ibaret olmadığını göstermek için açtım. İstiyorum ki, bu blog, benim gibi kendini seven, gülmeyi seven, eğlenceli, keyifli kadınların paylaşım alanı olsun. Haydi başlayalım o zaman:))

Bu Blogda Ara

2 Ocak 2013 Çarşamba

Marina Rinaldi 2013

Bakalım biz tombik ama giyinmeyi seven, kendine güvenen güzel kadınlar için Marina Rinaldi neler yapmış.

Daha ileriki zamanlarda makyaj trendleri, gelinlik modelleri, seyahat trendleri gibi sevdiğim şeyleri de paylaşacağım.

Takipte kalın:))

Sevgiyle kalın:))











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder