Hakkımda

Fotoğrafım
47 yaşındayım. Her zaman böyle tombik değildim. Şişman kelimesini sevmiyorum. Çok itici geliyor. Tombik çok daha sevimli:)) Bu blogu, benim gibi tombik kadınların da modayı takip edebileceğini, hayattan çok keyif alabileceğini, modanın sadece 0 bedenden ibaret olmadığını göstermek için açtım. İstiyorum ki, bu blog, benim gibi kendini seven, gülmeyi seven, eğlenceli, keyifli kadınların paylaşım alanı olsun. Haydi başlayalım o zaman:))

Bu Blogda Ara

8 Ocak 2013 Salı

2013 İlkbahar-Yaz Çanta Modelleri...

Bu yıl her şeyde olduğu gibi çantalarımız da rengarenk olacak gibi görünüyor. Çantalar, sanki biraz küçülmüş ki bu benim için hiç uygun değil. Küçük çantalara sığabilenlere hayranım ama, ben bir türlü beceremiyorum. Varsa yoksa bavul gibi çanta olacak:))

Ayrıca, modelleri incelerken gördüm ki bir plaj çantası trendi var. Yani, denize giderken kullandığımız çantaları, günlük yaşantımızda da kullanacağız artık.

Bir de şeffaf çanta modası var ki hiç bana uygun değil. Çantanın içine koyduğunuz her şey görünüyor. Bence çok rahatsız edici.

İşte size Mila Schon, Louis Vuitton, Celine, Miu Miu, Michael Kors, Chanel, Dior, Gucci, Donna Karan, Fendi, Valentino, Marc Jacobs 2013 ilkbahar-yaz çanta modellerinden birkaç örnek...































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder