Hakkımda

Fotoğrafım
47 yaşındayım. Her zaman böyle tombik değildim. Şişman kelimesini sevmiyorum. Çok itici geliyor. Tombik çok daha sevimli:)) Bu blogu, benim gibi tombik kadınların da modayı takip edebileceğini, hayattan çok keyif alabileceğini, modanın sadece 0 bedenden ibaret olmadığını göstermek için açtım. İstiyorum ki, bu blog, benim gibi kendini seven, gülmeyi seven, eğlenceli, keyifli kadınların paylaşım alanı olsun. Haydi başlayalım o zaman:))

Bu Blogda Ara

8 Ocak 2013 Salı

Hayatınızın en özel anlarını ölümsüz kılmaya ne dersiniz?

Hep inandığım ve şu anda kendi hayatımda da uyguladığım bir inancım var. İnsan, yüreğinin istediği, gönlündeki tutkuyu ateşleyen işi yaparsa, her anlamda daha huzurlu, mutlu olur ve bolluk, bereketi de mutlaka arkadan gelir. Üstelik, böylesine severek ve gönülden yapılan her işin sonucu da harikaolur.

Dream Story’nin kurucuları olan Berkay Gülüm ve Kürşad
Sezgin’de, eğitimini aldıkları ve yıllardır yaptıkları işlerini bırakıp,hayallerinin peşine düşmüş iki genç ve yaratıcı girişimci.


Biri 13 yıllık bankacı, diğeri 15 yıl IT sektöründe yönetici olarak çalışmış. Sonrasında yüreklerindeki fotoğrafçılık aşkına daha fazla karşı koyamayıp, bu konuda eğitim almışlar.

Şimdiyse, çok özel anlarımızı daha da özel kılmak için çektikleri harika fotoğraflarla o anları ölümsüz kılıyorlar.

Dream Story’nin farkı, sizden poz vermenizi, fotoğraf için zaman ayırmanızı ve programınızı aksatmanızı istememeleri. Her şey doğal akışında gelişiyor. Dolayısıyla, ortaya çıkan sonuç da son derece estetik ve doğal oluyor.

Türkiye’nin her yerine hizmet verebilen Dream Story,dilerseniz özel anınızın ilk dakikasından son dakikasına kadar; ya da provalardan hazırlık aşamasındaki heyecanı tekrar yaşatacak karelere kadar size en uygun seçeneği belirliyor ve her anı özel kılıyor.

Daha detaylı bilgi ve fotoğraf çalışmalarından örnek görmek için www.dreamstory.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

İşte size Dream Story’nin ölümsüzleştirdiği anlardan birkaç örnek:












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder