Hakkımda

Fotoğrafım
47 yaşındayım. Her zaman böyle tombik değildim. Şişman kelimesini sevmiyorum. Çok itici geliyor. Tombik çok daha sevimli:)) Bu blogu, benim gibi tombik kadınların da modayı takip edebileceğini, hayattan çok keyif alabileceğini, modanın sadece 0 bedenden ibaret olmadığını göstermek için açtım. İstiyorum ki, bu blog, benim gibi kendini seven, gülmeyi seven, eğlenceli, keyifli kadınların paylaşım alanı olsun. Haydi başlayalım o zaman:))

Bu Blogda Ara

16 Ocak 2013 Çarşamba

Biz tombik kadınlar için rahat bir giyim markası: Grizas

Biz tombik ama giyinmeyi seven kadınlar için yeni markalar araştırmaya devam ediyorum.

Doğal kumaşlardan yapılmış, günün her saati giyilebilecek kıyafetleri çok severim. Grizas, ipek, yün, keten gibi yüksek kaliteli doğal kumaşlardan, biz tombik kadınlar için de doğal ve şık tasarımlar üreten bir marka.

Dünyada 20 ülkede butiği var. Maalesef bu 20 ülkeye Türkiye dahil değil. Ama, arzu ederseniz online mağazasından alışveriş yapabilirsiniz. Online alışveriş için www.grizas.net adresine bir göz atın derim. Daha detaylı bilgi için de www.grizas.com u ziyaret edebilirsiniz.

İşte size 2013 ilkbahar-yaz koleksiyonundan birkaç örnek:




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder