Hakkımda

Fotoğrafım
47 yaşındayım. Her zaman böyle tombik değildim. Şişman kelimesini sevmiyorum. Çok itici geliyor. Tombik çok daha sevimli:)) Bu blogu, benim gibi tombik kadınların da modayı takip edebileceğini, hayattan çok keyif alabileceğini, modanın sadece 0 bedenden ibaret olmadığını göstermek için açtım. İstiyorum ki, bu blog, benim gibi kendini seven, gülmeyi seven, eğlenceli, keyifli kadınların paylaşım alanı olsun. Haydi başlayalım o zaman:))

Bu Blogda Ara

7 Ocak 2013 Pazartesi

2013 Oje Renkleri... Işıltılı Tırnaklar...

Bundan bir kaç yıl önce mavi, yeşil, mor renk ojeler çok radikal bulunur, küçük bir azınlık tarafından kullanılırdı.

2012 yılının başından itibaren, neredeyse herkes (ben de dahil) bu renkleri kullanmaya başladı.

2013 yılında da, rengarenk tırnaklara devam gibi görünüyor. Bir de yıllar öncesinden gelen ışıltılar, pullar bu yıl tırnaklarımızı güzelleştirecek. Florasan renkler de bahar ve yazın en moda renkleri olacak sanırım.

İşte birkaç örnek...

Sevgiyle kalın...





















































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder