Hakkımda

Fotoğrafım
47 yaşındayım. Her zaman böyle tombik değildim. Şişman kelimesini sevmiyorum. Çok itici geliyor. Tombik çok daha sevimli:)) Bu blogu, benim gibi tombik kadınların da modayı takip edebileceğini, hayattan çok keyif alabileceğini, modanın sadece 0 bedenden ibaret olmadığını göstermek için açtım. İstiyorum ki, bu blog, benim gibi kendini seven, gülmeyi seven, eğlenceli, keyifli kadınların paylaşım alanı olsun. Haydi başlayalım o zaman:))

Bu Blogda Ara

3 Ocak 2013 Perşembe

Gelinlik dediğin...

24 yıldır çok mutlu bir evliliğim var. Gelinliğimi seçerken yaşadığım heyecan, beğendiğim modeli tombik bedenime uydurma çabalarım dün gibi aklımda. O zaman şimdiki gibi bol seçenek de yoktu tabi.

Dedim ki, evlilik hazırlığı içerisinde olan, genç, güzel ve tombik genç kızlarımız için bazı gelinlik modelleri paylaşayım.

Hem tombik hem de peri gibi güzel gelin olabileceğinizi modelleri görünce siz de anlayacaksınız. Kimbilir, belki beğendiğiniz bir modeli birebir uygular ya da bazılarından esinlenirsiniz.

Kendinizi ve bedeninizi sevin emi:))
































 
























 


















 


 


 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder