Hakkımda

Fotoğrafım
47 yaşındayım. Her zaman böyle tombik değildim. Şişman kelimesini sevmiyorum. Çok itici geliyor. Tombik çok daha sevimli:)) Bu blogu, benim gibi tombik kadınların da modayı takip edebileceğini, hayattan çok keyif alabileceğini, modanın sadece 0 bedenden ibaret olmadığını göstermek için açtım. İstiyorum ki, bu blog, benim gibi kendini seven, gülmeyi seven, eğlenceli, keyifli kadınların paylaşım alanı olsun. Haydi başlayalım o zaman:))

Bu Blogda Ara

9 Ocak 2013 Çarşamba

Hayatımızı kolaylaştıran yeni ürünler, İnovatif Tasarımlar

İnovatif tasarımlara çok meraklıyım. Özellikle, evde, mutfakta hayatımı kolaylaştıracak değişik ve ilginç tasarımlar ilgimi çekiyor.

Yurt dışına her çıkışımda fırsat buldukça böyle ürünleri araştırıyor, bütçeme uygun olanları da satın alıyorum.

Internet hayatımıza girdiğinden beri böyle inovatif ürünlere ulaşmamız çok daha kolaylaştı. Hatta bazılarını, Türkiye'deki alış veriş sitelerinde de bulabiliyor, sipariş verebiliyorsunuz.

Sizinle paylaşacağım ürünlerin birkaçı Türkiye'de bulunabilir, ama yurt dışındaki internet sitelerinde seçeneklerimiz çok daha fazla.

İşte beğendiğim ürünlere birkaç örnek...



































































1 yorum:

  1. hayatımızı kolaylaştırıcak ürünlerle birlikte her geçen gün daha güzel şeyler oluyor yaprak sarma makinamiz bile var artık :)
    http://www.firsattufani.com/product/100133/93080/Yaprak-Sarma-Makinesi

    YanıtlaSil